Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Τέλη κυκλοφορίας 2018 – Πίνακες – Εκτύπωση από TAXISNET....

Αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας 2018 εξετάζει το Υπουργείο Οικονομικών με στόχο να περιορίσει τον αριθμό των πινακίδων που κατατίθενται στις ΔΟΥ
Συγκεκριμένα εξετάζεται μείωση για παλιά οχήματα μεγάλου κυβισμού, αύξηση των κλιμακίων για οχήματα πριν το 2010 και μικρή επιβάρυνση σε νεότερης τεχνολογίας. Οι κλίμακες θα είναι περισσότερες.
Τι εξετάζεται για τα τέλη κυκλοφορίας 2018
  • Μείωση για οχήματα άνω 2000 κ.ε. που κυκλοφόρησαν πριν από το 2005
  • Αύξηση των κλιμακίων υπολογισμού τελών από 11 σε 18 με 20 (πχ 1072 κ.ε έως 1200 κ.ε με τέλη 125 ευρώ 1201 έως 1357 κ.ε. με τέλη 145 ευρώ )
  • Εξομάλυνση διαφορών οχημάτων που ταξινομήθηκαν έως τέλος Οκτωβρίου 2010 με αυτά που ταξινομήθηκαν μετά την 1 Νοεμβρίου 2010.
  • Μικρή αύξηση σε ΙΧ μετά το Νοέμβριο 2010, ανάλογα με τους ρύπους
  • Πιθανή κατηγορία αυξήσεων: 0-90 γρ. CO2/χλμ(0 τέλη πέρυσι) και 91-100 γρ. CO2/χλμ(82-90 πέρυσι)
– – Τα Τέλη Κυκλοφορίας που ισχύουν  – –
NOMOΣ 4346/2015 – ΦΕΚ A 152 – 20.11.2015
Άρθρο 17
Ρυθμίσεις για τα τέλη κυκλοφορίας των επιβατικών οχημάτων
1. Οι υποπεριπτώσεις α ́ και β ́ της περίπτωσης Α ́ της παρ. 1 του άρθρου 20 του Ν. 2948/2001 (Α ́242), όπως
ισχύει, αντικαθίστανται ως εξής:
«Α. Αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης
α) Επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως τις 31.10.2010 και δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, ως εξής....ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000ΚατηγορίαΚυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.)Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)
 Α’Έως 30022
Β’301-78555
Γ’786-1.071120
Δ’1.072-1.357135
Ε’1.358-1.548225
ΣΤ’1.549-1.738250
Ζ’1.739-1.928280
Η’1.929-2.357615
Θ’2.358-3.000820
Γ3.001-4.0001.025
Κ’4.001 και άνω1.230
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το 2005ΚατηγορίαΚυλινδρισμός κινητήραΕτήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)
Α’Έως 30022
Β’301-78555
Γ’786-1.071120
Δ’1.072-1.357135
Ε’1.358-1.548240
ΣΤ’1.549-1.738265
Ζ’1.739-1.928300
Η’1.929-2.357630
Θ’2.358-3.000840
I’3.001-4.0001.050
Κ’4.001 και άνω1.260
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2006 και μετάΚατηγορίαΚυλινδρισμός κινητήραΕτήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)
Α’Έως 30022
Β’301-78555
Γ’786-1.071120
Δ’1.072-1.357135
Ε’1.358-1.548255
ΣΤ’1.549-1.738280
Ζ’1.739-1.928320
Η’1.929-2.357690
Θ’2.358-3.000920
I’3.001-4.0001.150
Κ’4.001 και άνω1.380
β) Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο).
Λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής:
ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ (γρμ. C02 ανα χιλιόμετρο)
ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ C02 (σε ευρώ)
0-900
91-1000,90
101-1200,98
121-1401,20
141-1601,85
161-1802,45
181-2002,78
201-2503,05
Άνω των 2513,72
Για τα Ε.Ι.Χ. ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα):140 Ευρώ
Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, που εισάγονται από το αλλοδαπό προσωπικό των εμποροβιομηχανικών επιχειρήσεων των εγκατεστημένων στην Ελλάδα με βάση των α.ν. 89/1967 (Α’ 132). Επίσης περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών.»
2. Το δεύτερο εδάφιο της υποπερίπτωσης ζ’ της περίπτωσης Α’ της παραγράφου 1 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), αντικαθίσταται, ως εξής:
«Ειδικά, υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, που εμπίπτουν στις διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου, έως 1549 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής από 1549 κ.εκ. και άνω, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων»
3. Η παράγραφος 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), τροποποιείται, ως εξής:
Στο πρώτο και στο δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152) οι λέξεις: «ιδιωτικής και» διαγράφονται.
Στο τέλος του δεύτερου εδαφίου της παράγραφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), προστίθενται δύο νέα εδάφια, ως εξής:
«Τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και άνω, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων».
Στο έκτο και στο έβδομο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152) οι λέξεις: «ιδιωτικής και» διαγράφονται.
Στο τέλος του έβδομου εδαφίου της παράγραφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), προστίθενται δύο νέα εδάφια ως εξής:
«Οι υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Για τις υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και άνω, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης τους στην Ελλάδα, τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.».
4. Η παράγραφος 3 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), αντικαθίσταται, ως εξής:
«Οι διατάξεις των προηγουμένων παραγράφων ισχύουν για τα Τέλη κυκλοφορίας έτους 2016 και επομένων.»
5. Από την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος άρθρου παύει να ισχύει κάθε διάταξη νόμου που ρυθμίζει διαφορετικά τα εν λόγω θέματα.
– – Τα Τέλη Κυκλοφορίας που ισχύουν – –

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου