Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Τήνος: Σπαράζει καρδιές ο πατέρας του οδηγού απορριμματοφόρου: «Έχασα το παιδί μου, το σπλάχνο μου»..

Μεγάλο σοκ υπέστη η κοινωνία της Τήνου εξαιτίας του τραγικού συμβάντος με το απορριμματοφόρο, το οποίο στοίχισε τη ζωή σε δύο ανθρώπους. 
Ο πατέρας του νεκρού 48χρονου οδηγού αναφέρθηκε στον επαγγελματισμό και το φιλότιμο του γιου του, Δημήτρη, και συγκλονίζει πραγματικά με τις δηλώσεις του.
«… Έχασα το παιδί μου. Έχασα το σπλάχνο μου. Πολύ καλό παιδί, δουλευταράς. Επαγγελματίας καλός, είχε όλα τα διπλώματά του. Δηλαδή τον ενδιέφερε η δουλειά του. Επαγγελματίας και φιλότιμος. Αυτό τον ''έφαγε''».
Ο Όλυμπος Ταράσης καταγγέλλει στον ΑΝΤ1 πως ο γιος του ήταν απλήρωτος εδώ και ένα χρόνο ενώ τα απορριμματοφόρα, όπως λέει, βρίσκονται σε κακή κατάσταση.
«Να δουλεύει ένα χρόνο το παιδί και να μην τον έχουν πληρώσει. Ένα χρόνο δεν έχει πληρωθεί, εγώ τον συντηρούσα. Τα αυτοκίνητα που έχουνε, αν τα δείτε...Την πρώτη είχε πάθει ένα άλλο ατύχημα, έσπασε η μπάρα του απορριμματοφόρου και ήταν τυχερός έμεινε πάνω σε ένα βράχο βρήκε. Όλα τα αυτοκίνητα είναι σαράβαλα και του 'λεγα ''μην πας, μην πας, είναι σαράβαλα τα αυτοκίνητα, θα σκοτωθείς.'' Δεν με άκουγε. Εγώ πιστεύω ότι κάτι το αυτοκίνητο αποκλείεται δηλαδή να πέσει το αυτοκίνητο χωρίς να πάθει βλάβη εκεί. Ή μπάρα του έσπασε ή το τιμόνι κάτι, κάτι συνέβη».pro news....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου