Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Μ. Χρονοπούλου: «έχω 100% αναπηρία. Ήμουν εννιά μέρες κλινικά νεκρή»...

H Μαίρη Χρονοπούλου, μιλά για τις μεγάλες περιπέτειες που είχε με την υγεία της σε μια τηλεοπτική συνέντευξη εφ’όλης της ύλης. Mε την ειλικρίνεια που την ξεχωρίζει παραδέχεται ότι «έχω 100% αναπηρία. Ήμουν εννιά μέρες κλινικά νεκρή».
«Έχω χαρτί το οποίο γράφει 100% αναπηρία εφ’ όρου ζωής. Ανακοπή, εννέα ημέρες κλινικά νεκρή με τα μηχανήματα. Ότι υπάρχει στον κόσμο το έχω περάσει. Δυο εγχειρήσεις στη σπονδυλική στήλη, κομμάτια…, δυο εγχειρήσεις στο στομάχι. Η επιτροπή του κράτους έχει βγάλει 100% αναπηρία εφ’ όρου ζωής…», είπε.
Και συνέχισε: «Θα ήταν ντροπή στα 84 μου χρόνια να μην είμαι αληθινή. Μεγάλη ντροπή θα ήταν. Να πω μπούρδες τώρα στα 84;…».pro neews..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου